Mewah & Elegan HOUSE OF ARIANI Dilengkapi Teknologi Pintar, Beri Pengalaman Beli Belah Yang Eksklusif

Peneraju jenama hijab terkemuka tanah air, ARIANI meluaskan lagi empayar perniagaan dengan mencatat sejarah baharu apabila berjaya membuka House of Ariani. Berkeluasan sekitar 37, 100 meter persegi menjadikan House of Ariani sebagai gedung tudung dan butik pakaian Muslimah terbesar di Malaysia.

Sebagai peneraju jenama hijab di Malaysia, ARIANI sentiasa memberi keseimbangan antara trend semasa dan permintaan. Sehingga kini ARIANI mempunyai ratusan koleksi tudung terdiri daripada pelbagai jenis fabrik termasuk selendang, bawal, satin, tudung instant serta koleksi premium. Ianya sekaligus menjadikan ARIANI sebagai sentral galeri hijab yang dapat memenuhi permintaan pelanggan pelbagai peringkat usia.

Menurut Pengarah Pemasaran Ariani Textiles & Manufacturing (M) Sdn Bhd, Datin Farah Haryani Muhammad Philip pembukaan House of Ariani menunjukkan komitednya ARIANI dalam meneruskan legasi perniagaan industri hijab yang bertapak selama 15 tahun dengan rangkaian pelanggan yang bukan hanya di dalam Malaysia bahkan Brunei, Singapura dan negara-negara seberang.

ARIANI menghimpunkan kesemua jenamanya di bawah satu bumbung. Selain untuk menarik lebih ramai pelanggan, House of Ariani turut memberi pengalaman baharu kepada pelanggan setia. Konsep House of Ariani bagi menyuntik mood pelanggan dengan ambience store berkonsepkan moden dan mewah namun pada harga mampu milik.

 

Bangunan ini merangkumi ruang perniagaan sebanyak 4 tingkat yang menghimpunkan lebih ratusan produk ARIANI. Setiap aras menempatkan kepelbagaian koleksi mengikut kategori. Aras bawah dan Aras 1 memfokuskan koleksi tudung, shawl dan koleksi Haji & Umrah.

Manakala koleksi ARIANI READY-TO WEAR (ARTW) boleh didapati di Aras 2 yang menghimpunkan pelbagai seleksi pakaian siap seperti baju kurung moden, jubah, blouse

, jaket dan blazer, dan lain-lain.

ARIANI buat pertama kalinya turut memperkenalkan sub-brand terbaharu iaitu ARYAN, jenama pakaian lelaki yang terdiri daripada baju Melayu, kurta, kemeja dan t-shirt. Selain itu, ruang eksklusif VIP turut disediakan khas untuk pelanggan-pelanggan tetap.

 

Menariknya lagi, reka bertuk kedai ini turut dilengkapi dengan teknologi pintar dan gaya hiduo mewah sekaligus mengangkat jenama ARIANI setanding jenama-jenama luar. Menyerlahkan lagi interior kedai, kombinasi rona vibrant fuschia dan keemasan dipilih sebagai warna utama yang dipadankan dengan fabrik velvet.

Selain memberikan pengalaman eksklusif, terdapat juga communal space yang bagi membantu para pelanggan membeli dengan lebih selesa dan sesi rundingan dengan lebih terperinci.

Tambahan lagi, penggunaan aliran pancaran cahaya menyerlahkan lagi kualiti produk. Kedudukan yang strategik serta berhampiran dengan Jakel Mall yang merupakan syarikat induk ARIANI menjadi faktor kepada pembukaan House of Ariani serta mudah untuk dikunjungi pelanggan di dalam mahupun luar kawasan Lembah Klang.

ARIANI turut mengadakan JUALAN MEGA LEBARAN bermula 10 Mac sehingga malam raya. Malah, ARIANI turut melancarkan koleksi tudung lebaran terbaharu yang memfokuskan kepada corak dan warna lebih segar dan moden.

House of Ariani turut memberikan 1,000 helai tudung percuma kepada pelanggan yang menjadi pengunjung terawal sempena pembukaan hari pertama.

Kredit Foto: House of Ariani

Majalah Nona ada juga di Telegram. Mudah nak akses artikel menarik dan video-video terkini di sini. Follow kamii sekarang di https://t.me/majalahnona

 

Share
Published by
Ermi Shuzila Mohammad